رابطه جنسی، چند بار در هفته خوب و کافی است؟


به گفته ی متخصصان سلامت جنسی بسته به نیاز جنسی زن و مرد و علاوه بر شرایط بدنی دوران خاص، بهترین و مناسب ترین تعداد دفعات برقراری رابطه زناشویی .


ما اغلب بر این باوریم که داشتن یک زندگی و رابطه زناشویی خوشایند و رضایت بخش بستگی به تعداد دفعات رابطه جنسی ندارد.


ولی از آنجایی که داشتن یک رابطه جنسی سالم و صحیح بنا به خواسته ی زن و مرد در فراهم کردن شرایط مهم و مورد نیاز سلامت جسمی و روحی لازم است پس نمی توان نقش و تاثیر مثبت آن را نادیده گرفت.


 

ادامه مطلب ...

پنیر خوردن زیاد سرطان زاست

افرادی که هر روز مقادیر زیاد پنیر مصرف می‌کنند بیشتر از دیگران در خطر ابتلا به سرطان مثانه قرار دارند. مصرف بیش از 53 گرم پنیر در روز که تقریبا به اندازه یک قالب شکلات کوچک است خطر ابتلا به این بیماری را تا 50 درصد افزایش می‌دهد.


اما در عوض مصرف روزانه روغن زیتون می‌تواند این احتمال را به نصف کاهش دهد. برای بررسی این موضوع، دانشمندان عادت غذایی 200 فرد را که به سرطان مثانه دچار شده بودند به دقت مورد بررسی قرار دادند.

  ادامه مطلب ...

یافتن متخصص زنان خوب در تهران

اگر بخواهیم درباره مقوله متخصص زنان خوب توضیح دهیم لازم است این‌گونه بیان کنیم که یکی از پرمسئولیت ترین و باارزش ترین مشاغل در دنیا است که بسیاری از مشکلات و بیماری های زنان جامعه را بر عهده گرفته است. به جرات می توان گفت پزشک زنان با ویژگی های منحصر به فردش نقش بسیار مهم و اساسی را در زندگی زنان جوامع مختلف ایفا می کند. 


  ادامه مطلب ...

مهم ترین علت ریفلاکس معده و درمان آن

از جمله شایعترین بیماریهای گوارشی ریفلاکس است که شیوع آن در سالهای اخیر به دلایلی همچون چاقی افزایش یافته است. این بیماری با معیار هفته ای یکبار حدود ۲۰ تا ۲۵% افراد جامعه را گرفتار می کند و شیوع آن در مردان و زنان یکسان است، البته عوارض بیماری در مردان بیشتر است.

  ادامه مطلب ...